søndag, november 30, 2008

1. søndag i advent


Første søndag i advent og bare vel 3 uker igjen til jul. Denne helgen har vi vært barnevakt for våre barnebarn, og da foreldrene kom og hentet sine håpefulle i går ettermiddag, fikk de med seg et teppe jeg sydde i fjor høst som skal være adventskalender i år. Her er bildet:
Snart skal jeg begynne på en ny adventskalender til barnebarna. Det er den til AnnAKa. Min svigerdatter så mønsteret og sa at den ville hun gjerne ha til barna og det skal hun. Hun lurte på om jeg kunne lage to stykker. Vi får se. Jeg vet det er veldig mye arbeid med den.
First Sunday in Advent and only about three weeks until the Christmas Eve. This weekend we have babysit for our grandshildren from Friday until late Saturday. When their parents came to take them home, I showed her the quilt to the right. She liked it so she wanted it to be a Advent Calender of the year. I also showed her another pattern that I newly fell in love with and bought it there and then, so I have to make that one for next year. Actually she asked me if I could make two of them, one for each children.
Well, I guess she gets what she wants. I am far too soft-sentered.

Ingen kommentarer: